Monday, September 19, 2005

闷!!

After read the Kepong Pai Kiah (KPK) blog, OMG I found that his chinese is so damn good, so as a JBG (Johor Bad Guy), I think I shud do something to show him some colors. So I’m going to recall all my Chinese word back, make a Chinese blog juz like what I owiz did when writing love letter to court girl duing secondary school time. So boys and gals, watch out!!

《闷》
在慵懒的下午,刚刚用过了午膳,
配合阴霾的天气,加上办公室里沉闷的气息,
使我昏昏欲睡。。。
是种失落,是种郁闷。。。
我根本不想去思考。。。
就像酒精过后的感觉
或许这时我说的话是赤裸裸的无所遮掩
因为大脑已经无法去修饰我的字眼
我已不再是那个。。。
面面俱圆的那个骗子了!
有人说时间能证明一切,
对,他正在见证我在无所事事。。。
闷, 因为没有工作
闷, 因为旁人也正在翘着二郎腿,
闷, 因为一大堆混蛋围绕着我
闷, 所以写下了这篇不知所谓的东西。。。
闷, 因为闷骚的你也真看着我这《闷》!!

1 comment:

^o^ Kim Own said...

oi.. nice article..

ur chinese is so good la.. i so proud of you.. hehe..

how to see you write more..